اخذ مدرک آرایشگری

اخذ مدرک آرایشگری

هنر آرایشگری یکی از حرفه هایی است که در درجه اول به استعداد و علاقه افراد برمی گردد. قبل از هر چیز لازم است از داشتن علاقه و استعداد در خود اطمینان حاصل نمایید. آرایشگری از حرفه هایی است که برای شروع کار نیازمند داشتن مدرک مرتبط است. هنرجویان باید برای اخذ مدرک به آموزشگاه های معتبر مراجعه نمایند.

یکی از مدارک معتبر و مورد قبول، مدرکی است که توسط سازمان فنی و حرفه ای به مراجعین محترم داده می شود. هنرجویان می توانند برای اخذ مدرک به آموزشگاه آرایشگری مردانه فنی حرفه ای مراجعه کرده و پس از گذراندن دوره های آموزشگاه، مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای را دریافت نمایند. برای اخذ مدرک باید در آزمون های تئوری و عملی این سازمان شرکت نمایید و به نمره قبولی آزمون را کسب نمایید.

هنرجویان با قبولی در آزمون آموزشگاه آرایشگری مردانه فنی حرفه ای ، موفق به اخذ مدرک بین المللی آرایشگری می شوند. هنرجویان می توانند مدرک خود را ترجمه نمایند. این مدرک در کشور های عضو سازمان جهانی کار قابل قبول می باشد.

این آموزش ها در دو سطح صورت می گیرد. دوره پیرایش مردانه درجه 2 و دوره پیرایش مردانه درجه 1. هنرجویان ابتدا باید دوره پیرایش مردانه درجه 2 را فرا گیرند و سپس می توانند برای اخذ دوره پیرایش مردانه درجه 1 اقدام نمایند.

در دوره پیرایش مردانه درجه 2 ، آشنایی با ابزار کار، نحوه استفاده از ابزار کار، آماده کردن محیط، ضدعفونی کردن وسایل، انواع کوتاهی و پیتاژ مو ها، اصلاح صورت با استفاده از تیغ و حالت دادن مو ها آموزش داده می شود.

در آموزشگاه آرایشگری مردانه فنی حرفه ای ، اساتید مجرب و مورد تایید سازمان آموزش های لازم را در اختیار مراجعین قرار می دهند و آن ها را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

پس از اخذ مدارک هنرجویان برای راه اندازی کسب و کار خود باید پروانه کسب را دریافت نمایند. در هنگام انجام اقدامات لازم در جهت اخذ جواز راه اندازی آرایشگاه، باید مدرک فنی و حرفه ای خود را ارائه کنید.

3 دیدگاه برای «اخذ مدرک آرایشگری»

  • آگوست 14, 2019 در t 8:11 ق.ظ
    Permalink

    ممنون از مدرک معتبر و رسمی و بین المللی ک تونستم از طریق آموزشگاهتون بگیریم، الان ترکیم، دارم به راحتی کار میکنم با آموزشا خوبتون، و اون مدرکم برام شد رزومه کاری

    پاسخ دادن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *